تاثیر توضیحات متا و برندسازی بر نرخ کلیک
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكيشن 


یبگشسنبکسیبمک. این یک فیض نظرسنجی میباشد. با هم میخواهیم از تاثیرات توضیحات متا (Meta Description) و برندسازی در نرخ کلیک را بدانیم. اکثر قریب به واقعه کارشناسان معتقدند که محتوای توانا موجب بهبود سکو در جستجوی گوگل می شود. بیراهه هم وجود ندارد!

نتیجه ها پژوهش ها Ignite Visibility نشان میدهد که توضیحات متا ، اسم تجاری (مارک) و تیتر کاغذ، به ترتیب بالاترین تأثیر را بر تصمیم‌گیری استفاده کننده برای کلیک روی یک سود کاوش دارا‌هستند. همینطور دو سوم کمپانی کنندگان در‌این نظرسنجی گفته‌اند که تبلیغات بیش تر می تواند سبب ساز به عدم به کار گیری آنان از گوگل بشود و بخش اعظمی از آنان معتقدند که گوگل با به کارگیری از متا دیسکریپشن و بقیه قابلیت و امکان‌های افزوده گردیده به ورقه حاصل کاوش، کیفیتش را بهبود بخشیده میباشد. براین اساس لازم میباشد در نصیب ایجاد محتوا وب سایت خویش متا دیسکریپشن حاذق‌ای بنویسید.

تعداد کمپانی کنندگان درین نظرسنجی 500 نفر با برهه زمانی سنی 25 تا 60 سال بوده‌اند.

بالاترین تأثیر توضیحات متا بر نرخ کلیک
هنگامی از کمپانی کنندگان در‌این نظرسنجی پرسیده شد که چه چیزی برای آنها بر گزینش یک کدام از حاصل کاوش بیشترین اثر را دارااست، جواب 62.9 درصد از کمپانی کنندگان توضیحات متا ، 24.2 درصد اسم تجاری و 13 درصد تیتر بوده میباشد. با این اکنون یکی‌از یافته‌های ضد هم و خیره کننده نظرسنجی نیز این بود که 55.1 درصد کمپانی کنندگان گفته‌اند که فقط بر روی برندهایی کلیک می نمایند که میشناسند.

یوزرها معتقدند که حاصل کاوش بهتر گردیده‌اند
اکثر کمپانی کنندگان درین نظرسنجی گفته‌اند که شرایط فعلی حاصل گوگل (این نظرسنجی در دسامبر 2019 صورت گرفته) از موقعیت آن در ماه ژانویه 2019 بهتر شده‌است. درصد مشابهی از آن ها (55.5٪) نیز تأیید کرده‌اند که استعمال از توضیحات متا ویژه و بقیه قابلیت و امکان‌‌های مو جود در برگه حاصل کاوش، موتور جستجوی گوگل را بهتر نموده است.

آیا تبلیغات طولانی تر یوزرها را فراری می دهد؟
دو سوم (66.7٪) از کمپانی کنندگان معتقدند که در شرایطی که گوگل تبلیغات بیشتری را به نتیجه ها کاوش بیفزاید، از این موتور کاوش کمتر به کار گیری خواهند کرد. این سود در تناقض بدون نقص با یافته‌های یک پژوهش دیگر در دسامبر 2018 میباشد. 75 درصد از کمپانی کنندگان در نظرسنجی قبل گفته بودند که تبلیغات به آنها در یافتن داده ها گزینه نیازشان یاری میکند. ولی گشوده هم بخت با توضیحات متا کیفیت عالی ملازمت میکند.

حدود 67 درصد از کمپانی کنندگان Ignite Visibility تأکید کرده‌اند که با کلیک بر روی برندهایی که در حاصل تبلیغ کرده‌اند به جای کمپانی‌هایی که برندشان را می شناسند، مخالفند. این نتیجه ها در توافق با نتیجه ها یک پژوهش دیگر میباشد که کمپانی کنندگان در آن گفته بودند تنها روی نتایجی کلیک می نماید که اسم تجاری آن را بشناسند.

این نتیجه ها چه اهمیتی دارااست؟
مبتنی بر این نظرسنجی، آوازه مارک دو‌مین استدلال تأثیرگذار بر نرخ کلیک میباشد و عنصر مهم برای تصمیم‌گیری اکثری از یوزرها میباشد. ساخت آوازه برای مارک بایستی در دستورالعمل سئوی شما نقشی مهم داشته باشد تا به تبع آن نتیجه ها جستجوی ارگانیک را بهبود ببخشد.

سود مهم دیگر این نظرسنجی اکران اهمیت تایپ کردن توضیحات متا متقاعدکننده میباشد. صاحبان وب سایت‌ها و سئوکاران بایستی از مطابقت این بخش با انگیزه از کاوش، اطمینان نتایج نمایند. به این دلیل‌که در حالتی‌که گوگل تشخیص دهد که توضیحات شما چندان مطلوب وجود ندارد، بخشی از متن را در بخش توضیحات اکران خواهد بخشید.

در شرایطی که یوزرها نتیجه ها جستجوی امروزی و امکان‌های آن را دوست دارا هستند، شما هم بایستی با آن سازگار گردید. یک راهکار معمولی، ساخت محتوا بر مبنای خصوصیت‌های نو ورقه حاصل کاوش میباشد.

یوزرها ممکن میباشد که با اکران تبلیغات زیاد در کاغذ حاصل کاوش موافق نباشند، ولی اکوسیستم گوگل شبیه یک نظرسنجی میباشد و تبلیغات اضافه ممکن میباشد عاملی برای حیف کردن آنان باشد.





:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: